به گزارش واحد رسانه شركت نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان يافتن
بازارهاي متناسب و جديد به جاي تأكيد بر بازارهاي خاص و قبلي، نياز پروري و
نيازسازي و استفاده از روش هاي خلاقانه درصنعت چاپ و تبليغات از محورهاي اين همايش
بود
.
سخنران اين همايش گفت: برخلاف برخي نظرات
بازار اصفهان در بخش چاپ و تبليغات محدود نيست و اين كه بازار را تمام شده ببينيم،
نگرش غلطي است چرا كه بايد به دنبال كسب بازارهاي جديد بود
.
امير
مشعلي فيروزي با اشاره به اين كه يك طراح و مشاور تبليغات بايد نيازهاي ديروز
جامعه و نيازهاي امروز آن را به خوبي بشناسد، بيان داشت
:
بايد
براي نيازهاي جديد بازار، خود نياز پروري كنيم
.
وي ادامه
داد: براي مشتري هوشمند بايد هوشمندانه تبليغ كرد و اين امر با مجهز كردن خود به
تكنولوژي هاي جديد و روش هاي نوين تبليغات ميسر مي شود
.
اين مدرس
با اشاره به اصطلاح رايج تبليغات در جهان كه سادگي، نهايت پيچيدگي است، اظهار
داشت: در جهان امروز سادگي اهميت فراواني در تبليغات دارد
.
مشعلي با
خاطر نشان ساختن اين كه امروز جذب ذهن مشتري اهميت بيشتري نسبت به يافتن مشتري
جديد دارد، اضافه كرد: افزايش كانون هاي تبليغاتي به معناي از دست دادن بازار نيست
بلكه بايد به دنبال كسب سهم هاي جديد تر و ذهن مشتريان بالقوه بود
.